Klavye temizliğiKlavye temizliği


Arkadaşlar her şeyin bir adabı usulü vardır mesela abdest alırken ellerimizi yıkıyoruz sonra ağzımıza sonrada burnumuza su alıyoruz…. yani bi düzen içinde herşey şimdi burda da klavye temizliğinden bahsedicem ama kurallara uyarsanız bu klavye temizledikten sonra çalışır uymazsanız bilgisayarcı bayram etti 😀 en aşağı 10 ytl kar edicek adam 😀 ama siz 20 ytl kara geçmek istiyorsanız bu bilgiyi kaçırmayın derim 😉

HAZIRMIYIZ?

BAŞLIYALIMMI?

TAMAM KIZMAYIN YA BAŞLIYORUM İŞTE 😉

Eğer klavyenize bir sıvı dökmüşseniz …
1) Klavye bağlantısını mümkün olduğu kadar çabuk kasadan sökün.
2) Kalem, tornavida benzeri aletlerle tuşları teker teker sökmeye başlayın. Biraz deneyim kazanınca tuşları şampanya mantarı misali havaya fırlatabilirsiniz. bir süre sonra fırlayan tuşları ağzınızla yakalayabilirsiniz. Tuş dizilimini sakın bir yerlere not etmeyin, gösteren programları harddiskten silin (10parmak, moonstar, vs.), gösteren kitapları yakın (user’s manual falan). Aksi takdirde en zevkli kısmı kaçırmış olursunuz.
3) Çıkardığınız tuşları bir leğene koyun. Zaten çok kirlenmişler bulaşık deterjanı ve kardeşinizin diş fırçası yardımıyla temizleyin.
4) Vidaları tornavida, tırnak, ekmek bıçağı neyin kullanarak çıkarın. (vidalamanın zıt anlamlısı bi fiil niye yok ki Türkçede)
5) Ayırdığınız klavyenin elektronik devre içermeyen parçalarına madde 3 teki muameleyi yapın.
6) Diğer parçaları yalnızca silin. saf alkol kullanabilirsiniz. Alkol yoksa kolonya da olur. Hayır, votka, viski ya da bira kullanamazsınız. Ben her şeyi bilirim diyip tinerle silerseniz klavye parmaklarınızın arasından halıya damlayabilir.
7) Bütün parçalar kuruduktan sonra vidalamaya başlayın. vidalardan ikisi kayboldu, boşuna aramayın bulamazsınız.
8) Space bar hariç tuşları yerlerine takın. hani 10 parmak yazı yazabiliyodunuz noldu? niye hatırlamıyosunuz tuşların yerlerini? siz en iyisi f1, f2 ve f3le başlayın. Zamanla ilham gelir diğerlerini takarsınız, zamanla ilham gider hepsini bitiremezsiniz.
9) Üst komşuya gidin, mayalık klavye alın.
10) Boşlukları doldurun. numpad deki “/” ve “*” tuşlarını ters takmıştınız, değistirin.
11) Space bar’ı masanın üstünde bırakın. bu tuşu takmak eğitim, tecrübe ve teknik gerektirir, boşuna kasmayın. Zaten masanın üstünde daha güzel durdu. Radikal olun biraz. Ağlamayın.
12) Kardeşinizin diş fırçasını aldığınız yere geri koyun 😉

13) Ertesi gün C.W şifrenizi kabul etmeyecektir. mail adresinize yeni bi şifre istemeyin, çünkü mail accountunuza da giremezsiniz. En iyisi x ve c harflerinin yerini değiştirin, onları da yanlış taktınız 😉
14) Hafta içinde eve gelen temizlikçi kadın space bar’ı yerine takar. Nasıl yaptığını sormayın gözünden düşersiniz. Bazı insanların bu işi ilk denemede becerebilmek gibi doğaüstü güçleri vardır. hayatı böyle kabul edin.
15) Klavye eski haline döndü sonunda. Hatta eskisinden de güzel oldu bu arada komşunuzun klavyesini artık geri götürün. Bir daha da elinizde kahve fincanıyla double click yapmaya çalışmayın.

NOT : ÇALINTI DEĞİLDİR HEPSİNİ TEKER TEKER KENDİM YAZIYORUM ALIN TERİM YANLIŞ OLMASIN ARKADAŞLAR YOKSA KARDEŞİNİZE DİŞ FIRÇASINI ALDIĞINIZI İSPİLERİM 😉 😀

SAYGILARIMLA ThE-J@ck@L (allah kahretmesin üzerime çizik geldi admin beni banladı :'( 😛 }

Klavye temizliği yazısına ait etiketler : , , ,
Klavye temizliği yazısında telif haklarına ve yasalara aykırı bir bilgi veya link bulunuyorsa lütfen buradan iletişime geçiniz.

Klavye temizliği Yazısı için Yorum Yapabilirsiniz

Gizlemek istediğiniz kodları buraya koyabilirsiniz. Örneğin sayyac kodu koyup ikonun görünmemesi için bu kodu koyabilirsiniz.