Dumurluk OlaylarDumurluk Olaylar


Kadıköy’desiniz, son vapura yetişmek için hızlı hızlı yürüyorsunuz, bir bakıyorsunuz vapur
iskelede ama iskeleden biraz ayrılmış gibi sanki. Koşmaya başlıyorsunuz, son 100 metre,
 turnikelerin üzerinden atlıyorsunuz, bütün gözlerin üzerinizde olduğundan eminsiniz.
Son bir hamle yapıp uzun bir atlayış yapıyorsunuz ve bingo! Vapurdasınız. Yerden kalkıp
pantolonunuzu silkeliyorsunuz mağrur bir ifadeyle, işte tam bu sırada bir amca yanaşıp ´´
Yiğenim, niye zahmet ettin biz daha yanaşıyorduk´´ derse ne yaparsınız ?
………………………………………….. ……….

Izmirliler bilir, toplu tasimada Kentkart uygulamasi vardir. Karta para yuklersiniz,
otobuslerde manyetik okuyucuya tutarsiniz ve okuyucu okuduguna dair sinyal sesi verir.
 Kentkart uygulamasinin ilk yilyidi. Yaslý ama cok tonton bir teyze elinde
Kentkartla otobuse bindi. Nedense karti soforun suratina dogru tuttu(Herhalde paso gibi
gosterilecek zannetti). Sofor iki-uc saniyelik saskinlik periyodunu atlattiktan sonra,
“Biiiiip!” dedi. Teyze bi sey olmamis gibi gecip soforun arkasina oturdu. Otobusteki
herkes kahkahalarla gulerken bense soforun zekasina hayran olmustum.

………………………………………

Bir gün yolda giderken kaset satan bir dükkanin caminda aynen
söyle bir yazi görmüstüm:
“Arabalar için çistakli müzik gelmistir. ” Hay Allahim yaa!

…………………………………………

Malum servis söförümüz sikisan trafikte haraket edemez halde beklerken
(gayetde hakliydi çünkü önündeki arabalar kuyruk olmustu) arkadan
kornaya abanan araç sahibine camdan sarkarak “pokemon’muyum lan ben
arabalarin üzerinden uçayim” diye bagirarak tüm servisi yere yikmisti.

………………………………………….. .

Arkadaşımın sevgilisi komiser. Geçenlerdeikisi arabada sohbet ederlerken > >’Bilmem kaç
merkez, yolda üç tane or…pu var.Tamam.’diye bir telsiz anonsu>gelmiş.> >Erkek arkadaşı
çok utanmış ve hemen telsize sarılıp telsizin diğer ucundaki memura> >’Bu ne biçimanons,
malum kadın deyin biz anlarız.´ diye fırça atmış. > >On dakika sonra gelen telsiz anonsu
ikisini de kahkaha krizine sokmuş.> >´Komiserim malum kadınlar or…pu değilmiş.Tamam

……………………………

Minibüs Yolculuğu
Okula ulasmak için, Besiktas Akaretler’den Sarıyer minibüsüne biniyorum. Epey bosça olan
minibüse, orta yaslarda bir abi biniyor ve benim gibi en öndeki üçlü koltuga, yanıma
oturuyor. Az sonra cebinden cüzdanı çıkarmak için hafifçe ayaga kalkan abimiz,
minibüsçünün ani freni ile kafasını sert bir sekilde minibüslerde motor kabini
üzerinde bulunan tahta para kutusuna çarpıyor. Ebleh bir bakisla yerine oturan abide bir
kısa devre olmus olacak ki, parayı minibüsçüye uzatıyor ve:
– Bi kısa camel versene!

………………………………………….. …..

Bir gun arkadasimla evimin yakinindaki bir duraktan minibuse bindik.Minibusunun caminda
kocaman cep numarasi yaziyordu, fazla umursamadik ama goze batiyordu; beni ara,
diye bağırıyordu resmen. Inecegim yere yaklasinca soforun numarasini cevirdim,
-“Musait bi yerde birakir misin abi?” dedim.
Adam afalladi, asildi frene.Minibus yarildi gulmekten.

………………………………………….. ……..

Lisedeyiz…Geometri dersi… Ders kaynasin diye yapmadigimiz karaktersizlik yok. Hoca
tahtaya sekil çizerken, okulun bayagi yakinindan bir savaş uçağı geçti. Bizden biri:
– Aaa hocam uçak geçiyo!
Hocamizdan cevap:
– Elleme geçsin!!!
Sinif komple kisa devre…

Dumurluk Olaylar yazısına ait etiketler : , , , ,
Dumurluk Olaylar yazısında telif haklarına ve yasalara aykırı bir bilgi veya link bulunuyorsa lütfen buradan iletişime geçiniz.

“Dumurluk Olaylar” için 1 Yorum

  1. sergen dedi ki:

    Öyle yazılara bakarken gözüme çarptı, okudum, süper bir yazı olmuş. Ellerine sağlık 🙂 .

Dumurluk Olaylar Yazısı için Yorum Yapabilirsiniz

Gizlemek istediğiniz kodları buraya koyabilirsiniz. Örneğin sayyac kodu koyup ikonun görünmemesi için bu kodu koyabilirsiniz.