Powered by WordPress | Theme by mg12 | Valid XHTML 1.1 and CSS 3
  • Atatürkçülüğün Türk Toplumu İçin Önemi

    ATATÜRKÇÜLÜĞÜN TANIMI VE ÖNEMİ

    Türk milletinin bugün ve gelecekte tam bağımsızlığa huzur ve refaha sahip olması, devletin millet egemenliği esasına dayandırılması, aklın ve ilmin rehberliğinde Tür kültürünün çağdaş uygarlık düzeyi üzerine çıkarılması amacı ile temel esasları yine tarafından belirtilen devlet hayatına,fikir hayatına ve ekonomik hayata toplumun temel müesseselerine ilişkin gerçekçi fikirlere ve ilkelere ATATÜRKÇÜLÜK denir.
    Daha farklı bir deyişle çülük; akıl ve bilimin önderliğine, yol göstericiliğine inanan bu inançla, padişah egemenliğini “ulus egemenliğine”, dogmatik-kapıkulu, bağnaz bir ümmet-cemaat toplumu “ulusa” padişahın emir kulunu “özgür birey ve yurttaşa”, teokratik-monarşik devleti” laik demokratik-çağdaş cumhuriyete” yöneltip dönüştürmek demektir. çüğün kişi ve millet olarak benimsenmesi mevcut ve gelecekteki saptırıcı ve tutucu cereyanlara karşı koruması Türk Devletinin gelişmesinin, güçlenmesinin ve parlak geleceğinin güvencesidir.
    Günümüz çüsü halkına kendi doğrularını aktarmaya çalışırken onun düşüncelerine de değer veren, halkını aydınlığa taşımaya çabalarken bu aydınlığın kaynağının gene halktan olduğunu bilen insandır.

    ATATÜRKÇÜLÜ’ĞÜN TEMEL ESASLARI

    Tam Bağımsızlık Yanlısıdır

    çülük emperyalist güçlere karşı, ilk kez başarıya ulaşan istiklal savaşlarından sonra tam bağımsız ve Milli Cumhuriyet kurarak dünyadaki mazlum milletlere örnek olmuştur. Tam bağımsızlığı koruyabilmek için sosyo-ekonomik alt yapıda da halkın yararına değişiklikler yapmayı amaç sayar.

    Hakçıdır. Demokratik’tir, Sosyal’dir, Barışçı’dır

    Çağdaş uygarlık seviyesine erişmek için, sadece siyasal düzeyde ve üst yapıda kalmayarak, sosyal ve ekonomik alt yapıya önemle ve bu yapıda halkı, halk için, halkın gücü ile kalkındırmayı amaçlar ve bunları da sınıf kavgalarına yol açmadan sosyal barışı gerçekleştirmek için, devletin yapıcı, planlayıcı, düzenleyici ve emredici rolünü ön planda tutmayı ve böylece az gelişmiş bir sosyal yapıdan kurtulmayı amaç sayar. çülük, Türk Milleti için doğaldır. Soysaldır. İnsanidir. Evrenseldir.

    Müsbet İlime ve Hür Duyguya Dayanır

    Sanat ve bilim dallarında, bu yurdun gerçeklerine ve ihtiyaçlarına göre yaratıcı gücü harekete getirir. Bunu, lâik, akılcı, hür bir düşünüşle müsbet ilime ve hür duyguya dayanarak gerçekleştirir. Yalnız bu kaynaklara başvurarak araştırma ve denemelerini sürdürür.

    Dinamiktir

    çülük sadece fikir planında da kalmayarak, yenilik ve gelişme düşmanı tutucularla savaşmayı emreder. Bu bakımdan anti-emperyalist, laik, ilerletici ve yürüyüş halinde bulunan dinamik sürekli bir kalkınma hareket ve sistemidir.

    çü düşüncenin esasında kişiye verilen değer, toplumun oluşmasında en önemli etkendir. Kişilerin değeri toplumun değerini oluşturur. “bir toplumda kıymet ve kuvvet, onu oluşturan kişilerin kendilerini bir kıymet ve kuvvet kabul etmelerindendir. Ancak bu gibi kişilerden meydana gelmiş sosyal toplumlar, tam bir bütün olarak kıymet ve kudret görünümü arzedebilirler.”
    çülükte kişi ve toplum ilişkilerinin özünde kişi hak ve hürriyetleri büyük yer tutar. Toplum içinde kişi hürriyetinin sınır, bu hürriyetin topulumun huzuru ile ilişkisi üzerinde durulacak hususladır. Kişi , aile, toplum ve millet hayatı önemli bir bütün oluşturur.
    Mustafa Kemal Türkiye’de batıda olduğu biçimde çıkarları ayrı, birbirleriyle çelişen sosyal sınıfların bulunmadığı kanısındadır. Ancak o dönemde Türkiye’de gerçek bir sınıf ayrımı olmasa bile çeşitli sosyal tabakaların, grupları, zümrelerin mesleklerin çıkarlarının birbirine uygun olduğu ve bunların hiç çatışmadığı yolundaki yargısı bir gerçek yargısı olmaktan çok, özlenen bir amacı, ülküyü göstermektedir. Çünkü yöneten ve yönetilen biçimindeki bir farklılık , her toplumda olduğu gibi Türkiye’de de daima var olmuştur zamanında da vardı.
    Mustafa Kemal’in bütün kaygısı, Türkiye’de büyük keskin sınıf farkları yaratmamak ve sınıf kavgasına engel olmaktı.
    Mustafa Kemal sınıf sorunlarına değinirken Marksist terminolojiyi örneğin burjuva, kapitalist,proletarya vb. sözcükleri kullanmadığı gibi Marksizmin kapitalist prolater temel ayrımını ve tipolajisinide uygulamamaktadır. Tüccar sınıfı, esnaf sınıfı, sanatkâr sınıfı gibi sözcükler onun sınıf deyimini bilimsel.-sosyolojik ve marksist analizler doğrultusunda kullanmadığını göstermektedir.
    Kadının toplumdaki yeri yüksektir. Şereflidir. Şuna inanmak lazımdır ki dünya yüzünde gördüğümüz her şey “kadının eseridir”. ailenin ana unsurlarında sınırı teşkil eden kadının bizdeki anlamını ifade etmiştir. aile kavramına büyük önem vermiştir. “ Sosyal hayatın kaynağı aile hayatıdır.” Sözü ’ündür. Bunun içindir ki toplumun sağlam ve sıhhatli oluşunu, bu kurumun sağlıklı oluşunda görmüş, Türk aile yapısının temelini Medeni kanunla gerçek ve mantıki kurallara bağlamıştır.

  • MELİKE
    Pazar, Ekim 7th, 2007 at 14:03 | #1

    saolun ama önemi nerde

  • Pazar, Ekim 7th, 2007 at 15:16 | #2

    ya vallahi çok güzel diyemem ama mecburum ödev yapmam lazım çok saol bazen enayilik işe yarıyo biliyorsan sen
    ya

  • Pazartesi, Ekim 8th, 2007 at 00:01 | #3

    böyle saygısızlarda var işte gamzelim gibi insanlık yaramaz kımseye sen bır sunum yapta koy ortaya görelım marıfetını gamzelım bızde yararlanalım

  • cemre
    Pazartesi, Ekim 8th, 2007 at 15:55 | #4

    eh fene dgl daha iyi olbilirdi ya!

  • Pazartesi, Ekim 8th, 2007 at 22:01 | #5

    ço teşekkürler hazırladığım sunuma katkıda bulunacak emminim ;)

  • Fatih
    Salı, Ekim 9th, 2007 at 13:53 | #6

    yaa yok mu Atatürkçülüğün türk toplumu için önemi için slayt yapan :(((

  • Salı, Ekim 9th, 2007 at 16:16 | #7

    manyak olmuş yha saolun bu yazı slayta eklicem :) :)

  • Salı, Ekim 9th, 2007 at 16:30 | #8

    :)

  • cansu
    Salı, Ekim 9th, 2007 at 19:37 | #9

    sen boşver şu gamzelimi havada burnu belli çok gusel olmuş kardeşim eline sağlık valla sende olmasan naısl bulucazz emeğine sağlıkkkk

  • selocan
    Çarşamba, Ekim 10th, 2007 at 21:41 | #10

    bence çooook güzel diyemiyeceğim bana lazım olan şey yok

  • dilay
    Cuma, Ekim 12th, 2007 at 18:17 | #11

    bence süpe olmş atatürkcülüğün toplum için önemi tam olaraq anlatIlms burdA
    buarad scama sapan yorumlar yapılmş bı tanesnden ornek verım =)=) bence cok gusel olmus dıyemıcem bana lasım olans ey yok ya lasım dılse nedn yorum yapma gıbı bı seyde bulunuosunqı dımı ama..=)=) qmq ya sonucta burda emeqq ferıoo arastırıo coq guse bı bıcımde sunmq ıcın ama sısın gıbı beınsısler bunları anlamıyacaq qadar qıt olduqları ıcın yasıolar yasın ya ben coq eglendımmm…=)=)

  • Cuma, Ekim 12th, 2007 at 20:14 | #12

    ya çok uzun daha kısası yok mu :)

  • Cuma, Ekim 12th, 2007 at 20:24 | #13

    ya ben kendim kısaltıyom bilgi var not: panel yapacaksanız sınıfta sevgili öğrt falan diye başlayın :D

  • Cuma, Ekim 12th, 2007 at 20:35 | #14

    çok saolun arkadaşlar:D

  • defne
    Pazar, Ekim 14th, 2007 at 14:29 | #15

    ya süper ama nie bu kadar uzunki ben bunu hangi sayfaya sıgdırıyım sayfa yetmez buna napcam simdi

  • tatanga
    Pazar, Ekim 14th, 2007 at 17:56 | #16

    evt ya güzel ama önemi yok

  • dewrim burcu
    Pazar, Ekim 14th, 2007 at 20:06 | #17

    herkesin eline klawyesine saglık:) ama ben atatürkçülügün türk toplumu için önemini arıyomm daha fazla ayrıntı nolurrrrrrrrrrRRRRRRRRRR

  • dewrim burcu
    Pazar, Ekim 14th, 2007 at 20:09 | #18

    yya bide ben slayt yapıcamm daha wurgulu kısa we öz cümleler olursa sewinirim arıyorum bulamadım,,, ): :(:(

  • dewrim burcu
    Pazar, Ekim 14th, 2007 at 20:11 | #19

    :) :d:D :( :p ;) :P

  • dewrim burcu
    Pazar, Ekim 14th, 2007 at 20:14 | #20

    :( :( niye kimse yardımcı olmuyo acil lazımm …………………:(:(

  • duygu
    Pazar, Ekim 14th, 2007 at 21:35 | #21

    slm arkadaslar ya cok zor durumdayım bana yardım elınızı uzatın nolur benım acılen ataturkun turk toplumu cın onemını bulmam lazım burdada var fakat cok uzun ve sadece temel esaslar ele elınmıs nolur bana yardım edın

  • duygu
    Pazar, Ekim 14th, 2007 at 21:54 | #22

    ya yınede ben yazdım sunum hazırlıyorum sımdıde bu konuyla ılgılı sozler lazım eger onada yardımcı olursanız valla cok dua ederım

  • Pazartesi, Ekim 15th, 2007 at 15:18 | #23

    süüüüüüüüüüüüüpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer yaaaaaaaa çok tesekkür

  • özge
    Çarşamba, Ekim 17th, 2007 at 20:54 | #24

    çokkk güzel ama gerçekten önemi nerde???

  • mehmet
    Pazar, Ekim 21st, 2007 at 11:15 | #25

    çok güzel site için de hiç bişey yok

  • banu
    Pazar, Ekim 21st, 2007 at 22:30 | #26

    ya bencede saol ellerine sağlık yazıp koymuşşun ama bize önemi lazım ve slayt olarak bu çok uzun

  • banu
    Pazartesi, Ekim 22nd, 2007 at 13:54 | #27

    arkadaşlar ben ödevi yaptım önemide yazıyo hemde kısa tam size göre ve slayt ama buraya nasıl koyucam anlatırsanız koyarım lazım olanlar alsın burdan ben arada açıp bakıyorum buraya yazarsanız görürüm

  • banu
    Pazartesi, Ekim 22nd, 2007 at 13:59 | #28

    şimdiki ödevimide yazım bulanlar buraya koysun
    günel bir konu belirleyiniz
    belirlenen konuda,iki karşıt fikride savunan bir tartışma metni hazırlayınız
    ödevim bu zaten düz liseye giden 10.sınıfların devletin verdiği kitabın 13.sayfa 3.etkinlik olanlar orayada bakıp öle yapsınlar ama yapanlar ve bu konuda fikri olanlar ltfn bişiler yazsın

  • banu
    Pazartesi, Ekim 22nd, 2007 at 14:00 | #29

    şimdiki ödevimide yazım bulanlar buraya koysun
    güncel bir konu belirleyiniz
    belirlenen konuda,iki karşıt fikride savunan bir tartışma metni hazırlayınız
    ödevim bu zaten düz liseye giden 10.sınıfların devletin verdiği kitabın 13.sayfa 3.etkinlik olanlar orayada bakıp öle yapsınlar ama yapanlar ve bu konuda fikri olanlar ltfn bişiler yazsın

  • Pazartesi, Ekim 22nd, 2007 at 17:24 | #30

    WALLA GÖZEL DEYEMEYCEM AMA FENA DEGL ÖNEMİDE OLSA TAM SÜPER OLURDU WALLA

  • kaan
    Pazartesi, Ekim 22nd, 2007 at 19:00 | #31

    eyv. guzel olmus

  • daradevil_33
    Çarşamba, Ekim 24th, 2007 at 14:45 | #32

    WALLA NİYE YALAN ATALIM GÜZEL OLMUŞ BAZI GEREKSİZLERİ BOŞ VER

  • banu
    Cuma, Ekim 26th, 2007 at 19:46 | #33

    arkadaşlar isteyen eklesn bnm msn mi bn slayt yaptm yukardakni size gnderirim

  • çağLa
    Perşembe, Kasım 1st, 2007 at 17:31 | #34

    saoLun çk yardmjı oLdnuzz:)

  • Cuma, Kasım 2nd, 2007 at 20:40 | #35

    ya bana atatürkün türk toplumu için önemi nedir bu soru lazm.eğer biliyorsanz *** adresm …

    Edit: Adres yasak.

  • çiğdem
    Pazartesi, Kasım 5th, 2007 at 21:14 | #36

    ooooo tam bana göre bir yazı hoca bu konuyu yazıda kompuzisyon olarak sorucak bende aynen yazıcam çok saolun yazandan allah razı olsun KAPTIM 30 PUANI :):):):)

  • emin
    Perşembe, Kasım 8th, 2007 at 22:09 | #37

    yaf ödev ödev ödev kafayı yicem galiba bu arada idare edecegiz napalım gsl olmasada devm:))

  • semra
    Perşembe, Aralık 6th, 2007 at 16:57 | #38

    cok güzl gercekten ilk defa araştırıyorum valla bakalım öğretmn begncek mi

  • Cuma, Şubat 22nd, 2008 at 13:32 | #39

    dersler silaytolsa hahaheyecanlı olurdu sayıfası yokmu

  • Cuma, Şubat 22nd, 2008 at 13:37 | #40

    toplumda örnek olmuş türkler hakında dahaiyi netsayıfalar bilenvarmı

  • melda
    Salı, Eylül 9th, 2008 at 16:35 | #41

    çoooooooooook uzun ama okumayı seviyorummmmm

  • melda
    Salı, Eylül 9th, 2008 at 16:45 | #42

    ögretmen ödev istedide deilse işim olmaz

  • ibrahim
    Çarşamba, Eylül 10th, 2008 at 16:34 | #43

    hic güzel yapılmamıs cok yetersiz

  • @ LL !! C Aaa NNnn
    Çarşamba, Eylül 10th, 2008 at 18:21 | #44

    tşk.ederiZzz Eline sağlık keşke toplum için önemi olsaydi ya ;)

  • zeynep
    Çarşamba, Eylül 10th, 2008 at 18:32 | #45

    ya valla çok güzel olmuş teşekkür ederim

  • bilge
    Perşembe, Eylül 11th, 2008 at 16:53 | #46

    bu yazı çhok uzun ama biras işime yarıck gibi duruo….bakalm…..:):):)=)

  • deniz
    Perşembe, Eylül 11th, 2008 at 19:04 | #47

    önemi nerede?:D

  • Perşembe, Eylül 11th, 2008 at 20:45 | #48

    bebce atatürk çülükle güzelşeylerr yazmışlar ama açıklayıcı degil önemini fazla belirt miyor türk halkı içi

  • duygu
    Cuma, Eylül 12th, 2008 at 17:56 | #49

    ya bu lise 2 ne kadar zorlaşmış böle.. bu konuyla ilgili sunum hazırlıcam oofff :S okumasam mı:P

  • merve
    Cumartesi, Eylül 13th, 2008 at 11:33 | #50

    sana katılıyorum duygu nasıl yapçam bn sunumu pff =( birisi yardım etsin lütfen bu çok uzun bunu nasıl slayta koyucam bn =((

  • gamse
    Cumartesi, Eylül 13th, 2008 at 12:04 | #51

    bu daha cok atatürkçülüğün nasıl bir sey olduunu anlatıo canım ataturkcülüün türk toplumu için önemini anlatan yazı göremiyorum ben burda ama yinede saol..

  • cansu
    Pazar, Eylül 14th, 2008 at 08:54 | #52

    cok saolun ama bunun sunumu yokmu olsa daha guzel olurdu:(

  • Pazar, Eylül 14th, 2008 at 09:18 | #53

    çok yeterli olmasada teşekkür ederim.
    (aza yetinmeyen çoğu bulamaz)

  • GöKHaNn aRsLaNn
    Pazar, Eylül 14th, 2008 at 10:18 | #54

    Ya saol teşekkürler ama bize slayt daha yararlı olacaktır. yinede saol eğer slayt koyulsa daha iyi olurdu..

  • damlaa
    Pazar, Eylül 14th, 2008 at 13:00 | #55

    qusel omu$ amma birass dahaa ayrıntılı oabilirdii !!!!!!!

  • FURKANN
    Pazartesi, Eylül 15th, 2008 at 21:20 | #56

    teşekkür ederim dier kaynaklarla birleştirdiğimde harika bir slayt ortaya çıkıcak

  • ayse
    Salı, Eylül 16th, 2008 at 16:26 | #57

    güzel…. tesekkürler..

  • didem
    Salı, Eylül 16th, 2008 at 17:09 | #58

    valla hiç kimsemi slayt hazırlamadi
    bizim hoca ödevi yarina istiyo neyse bencede çok güzel olmuş yapanin ellerine sağlik başka yorum yok

  • melike
    Salı, Eylül 16th, 2008 at 18:19 | #59

    ii hoş güsel ama bide önemi olsa keşke daha ii olurdu bence

  • Blair
    Salı, Eylül 16th, 2008 at 18:42 | #60

    Güzel bir Atürkçülük nedir? başlık altında olması gereken bir yazı bence o yüzden ek olarak önemini de yazarak bu hatayı düzeltebilirsiniz ya da başlığı değiştirbilirsiniz…
    Ama tabi bu benim düşüncem ister uygulayın ister uygulamayın…

  • mehtap
    Salı, Eylül 16th, 2008 at 21:16 | #61

    teşekkürler kardeşimin ödevini yaparken yazmış olduğunuz bilgiler doğrultusunda yola çıktım:-)

  • odivsam
    Çarşamba, Eylül 17th, 2008 at 16:11 | #62

    bu n ya ınsan toplum ıcın onemınıde yazardı off beee sunum hazırlıcaktım yaw

  • sailman540
    Çarşamba, Eylül 17th, 2008 at 17:14 | #63

    güsel olmuş ellerinize sağlık…

  • elif
    Çarşamba, Eylül 17th, 2008 at 17:29 | #64

    güzel olmuş yapana teşekkür ederim

  • esRA
    Çarşamba, Eylül 17th, 2008 at 20:36 | #65

    pfff bizde bu konuyla ilgili sunum aypıcazz resmen beynım bulandıı ya o kadar ödev içinde bide sunum yaa offff Allah yardımcımız olsunn

  • ayshee
    Çarşamba, Eylül 17th, 2008 at 22:15 | #66

    paylaşım için tşkler.. bazı nankörler de beğenmio işte. o da onların zeka anlayışı ne yapalım.. öle arkdşlarmız çok zeki işte de kendileri yazıolarr dimi ;)

  • ayshee
    Çarşamba, Eylül 17th, 2008 at 22:16 | #67

    paylaşım için tşkler.. bazı nankörler de
    beğenmio işte. o da onların zeka anlayışı
    ne yapalım.. öle arkdşlarmız çok zeki
    işte de kendileri yazıolarr dimi ;)

  • rojda
    Perşembe, Eylül 18th, 2008 at 08:52 | #68

    yaw güzel olmuştaa. .. haketen ya bu ne ya daha okulun ilk günlerinde, daha şimdiden bize bu kadar yüklendiler =( saolsun benim bı arkı yardm etı slyt konuusnda bnde öllee bakınıorum;)

  • yahya
    Perşembe, Eylül 18th, 2008 at 10:29 | #69

    Cok guzel ama maddeler halinde olsaydı daha iyi olacaktı…

  • yasar atalay
    Perşembe, Eylül 18th, 2008 at 12:19 | #70

    güzel olmuş ilginizden dolayı teşekkürler tüm arkadaşlarıma slm

  • yasar atalay
    Perşembe, Eylül 18th, 2008 at 12:21 | #71

    sılayt için çok önemli bi konu tüm arkadaşlarıma slm

  • can
    Perşembe, Eylül 18th, 2008 at 12:43 | #72

    yha düzgün bişe yokmuydu bna yardım edebilecek biri varsa msn adresim selo__42@hotmail.com

  • Oguzhan
    Perşembe, Eylül 18th, 2008 at 14:54 | #73

    ya ben bu konuyu araştırıyorum ama kısa öz ve anlaşılır cümleler lazım nerden bulabilirim?

  • liseli
    Perşembe, Eylül 18th, 2008 at 17:46 | #74

    insan biraz daha güzel hazırlar sunuyla ilgili ama gnede tşk lise2 dil anlatımın 2.ünitesini hazırlarsanız sevinirim

  • fatma
    Perşembe, Eylül 18th, 2008 at 20:12 | #75

    çok teşekkür emeğe saygı duyalım yani ayıpp nakörlük yapmayınn

  • nuray
    Cuma, Eylül 19th, 2008 at 09:11 | #76

    slm arkadaşlar bana acilen atatürkün türk toplumu için önemi hakkında slayt istiyorum bana yardımcı olursanız sevinirim

  • cihan
    Cumartesi, Eylül 20th, 2008 at 13:07 | #77

    cok guzel olmus ellrınıze saglık ama bana acılen ATATÜRKÇÜLÜĞÜN TÜRK tTOPLUMU için önemi ile ılgılı yardım edermısnız slayt fılan

  • ebru
    Cumartesi, Eylül 20th, 2008 at 14:53 | #78

    yazılar cidden iyi..ama bana slayta uygun kısa ve öz yazılar lazım..

  • mardinli
    Cumartesi, Eylül 20th, 2008 at 16:49 | #79

    tşk ederiz katkın için janım

  • bodrumlu
    Cumartesi, Eylül 20th, 2008 at 20:48 | #80

    bu bilgiler için gerçekten çok saol ama burda önemini belirten bi olay yk ve benim 2 güne kadar bunu öğretmene vermem lazım ve başka hç bi yerde bulamadım ama saol genede önemi olmasada

  • tuna
    Cumartesi, Eylül 20th, 2008 at 20:49 | #81

    ya slayt yapmam lazım yardım lütfenn!

  • qwert
    Pazar, Eylül 21st, 2008 at 08:45 | #82

    ben bu bilgilerden bana da lazım olduqu için bi slayt hazırlama çabası içindeyim.eğer biterse yardımcı olmaya çalışırım ;)

  • esra
    Pazar, Eylül 21st, 2008 at 10:56 | #83

    yaa insanlar nekadar nankor olmuslar teknolojı nekadar gelıstı onceden kutuphanelere gdıp bıde 2saat yazıoduk fotokobı makıneksa ama smdı tak dıe buluoruz ama genede begenılmıo cok sacma bnce oncelerde olmaktansa ama smdı yok begenmedım yok cok uzun demegı bırakında bnce bole bı dunyada oldugumuza sukredınn cok gelısmıs bır ulkedeyız bnce

  • gizem
    Pazar, Eylül 21st, 2008 at 11:33 | #84

    vala fena değil ama bunada şükür

  • öslem
    Pazar, Eylül 21st, 2008 at 13:00 | #85

    of valla bu nette olmasa halimiz harap güzel olmuş çok işime yaradıı saolun ama keşke önemide olsaydı

  • ROJHAT
    Pazar, Eylül 21st, 2008 at 15:03 | #86

    işimi gördü

  • salla gitsin
    Pazar, Eylül 21st, 2008 at 17:04 | #87

    yaa benim atatürkçülüğün türk halkı için önemi adlı bir sunum hazırlamam lazım ama nasıl yapıcam bilmiyorum lise 2 ye gidiyorum bana bir yardım oldu saolun.

  • MetallicA
    Pazar, Eylül 21st, 2008 at 18:16 | #88

    yahu süper olmuş
    bazıları war onlara aldırma sen onlar degerini bilmiolar bazı şelerin

  • alican
    Pazar, Eylül 21st, 2008 at 19:17 | #89

    çok saolun ödev işime yaradı thanks

  • dilara
    Pazar, Eylül 21st, 2008 at 20:35 | #90

    yha cnm benim güsel olmuş dicemm ama önemii nerde gercektenn cok merak ediyorummm!!!!!

  • Ebru KUTLUDÜĞÜN
    Pazar, Eylül 21st, 2008 at 21:45 | #91

    ya arkadaşlar siz aradığınız konuyu nasıl bulamıyosunuz ben inanamıyorum.oysa ben hemen buldum…

  • Ebru KUTLUDÜĞÜN
    Pazar, Eylül 21st, 2008 at 21:47 | #92

    önemi konunun içinde baksana okursan görürsün…

  • emreeee
    Pazar, Eylül 21st, 2008 at 22:02 | #93

    beyler eywallah iyi olmus bunu bulamaynalrda var beğenmeyenler girmesin o zaman

  • F.A
    Pazartesi, Eylül 22nd, 2008 at 11:36 | #94

    çok gzl ama resimde olabilirdi

  • ceylan
    Pazartesi, Eylül 22nd, 2008 at 15:04 | #95

    atatürkçülüğün türk toplumu için önemini anlatan sözler
    ne olur sizde varsa gönderin

  • sevim
    Pazartesi, Eylül 22nd, 2008 at 16:06 | #96

    çok güzel olmuş hazırlıyanın ellerine saglık çok işime yaradı

  • gamze
    Salı, Eylül 23rd, 2008 at 15:11 | #97

    arkadaşlar ödevim var yardımcı olurmusunuz sunum hazırlıcam

  • gamze
    Salı, Eylül 23rd, 2008 at 15:12 | #98

    arkadaşlar atatürkçülüğün türk toplumu için önemi lazım

  • gamze
    Salı, Eylül 23rd, 2008 at 15:15 | #99

    banada acil lazım perşembe gününe msn adresimede gönderebilirsiniz gamzelim_6824@hotmail.com

  • cansu
    Salı, Eylül 23rd, 2008 at 19:25 | #100

    çok teşekkür ederim
    ,

  • sewinc
    Salı, Eylül 23rd, 2008 at 19:44 | #101

    tşk ederm arkadaşlar bnde sunum ve panel yapıcam bunlar için çok önemli deil bilgiler ama yinede hepiniz çok saolun

  • Suat Meço (Kars ;))
    Çarşamba, Eylül 24th, 2008 at 18:37 | #102

    arkadaslar slayt lazım yardımcı oln:(

  • cansu
    Çarşamba, Eylül 24th, 2008 at 21:41 | #103

    ya çok gzl ama sanki biraz kısa bence biraz daha ayrıntıya eyr werin lütfen:d

  • halime
    Perşembe, Eylül 25th, 2008 at 17:01 | #104

    yaptıgınız slaytı bna gönderirmisiniz